esmaspäev, 14. oktoober 2013



Vanim kirik Ecuadoris



magala




hommikusöök. siin süüakse mingit banaani asja, nagu omlett aga muna asemel banaan, ei meeldi mulle see värk. ja kohvi ka must ja ilma piimata ja lahustuv, ei meeldi mulle see värk ka.

Salinas

natukene makarone ja hullult igasuguseid mereelukaid. 



Käisime jalkat vaatamas. Ecuador- Uruguay


Ecuador võitis ja tänavatel oli ikka hullem möll selle puhul





Teisel päeval olime Montanitas, hull turismikoht oli too aga heledaid inimesi sellegipoolest ei kohanud. 


vaatasin päris tükk aega kuidas krabid teda sõid aga kui lähemale läksin jooksid minema niiet pilti ei saanud.



Lõhkusin emme seeliku ära ja miskipärats olin jube õnnelik selle üle.


kui kellelgi sünnipäev on siis kõik peavad soovima palju õnne ja mida kõike veel ja üldiselt alati hakkab keegi nutma. väga julmalt diibid inimesed siin ikka.

ise tehtud, hästi tehtud


kõik lihtsalt magavad suvaliselt auto pagasnikus, liiklus on kohutav ja iga paarikümne kilomeetri tagant on keegi jälle kaljult alla sõitnud ja mina olen ainuke loll kes turvavöö kinni paneb.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar