reede, 6. september 2013

Täna pidin koolis klassi ette minema ja tutvustama või ma ei saanudki täpselt aru. Ütlesin siis mi nombre es Ivonne, vengo de Estonia. Ja kõik plaksutasid mulle ja siis tegid "äwwwww....." Ja nii on alati kui ma midagi teen (meil oli nagu üks vaba tund vist  või midagi ja ma kasutasin selle targalt ära laua taga magades kergelt, ärkasin jälle selle äwwwwiii peale üles). Tunne nagu kutsikal kes uusi trikke õpib. ebameeldiv ühesõnaga. Mates olen ilmselge geenius, see on jällegi ebameeldiv. Täna õppisime Pythagorase teoreemi ja olin ainuke kes selle raske asja läbi mälus. Väga uhke olla haha. Tiicher oli mega vaimustuses minust ja passis ainult minu laua juures ja vaatas kuidas lahendan. Oh god, ausalt.. ei, muidu on ikkagi lõbus ja vahva ja teistmoodi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar